onsdag 5. oktober 2011

Elektroniske sigaretter ankommet

Har nå fått de elektroniske sigarettene og har testet dem ut en stund. Førsteinntrykket er bra. Med unntak av at sigaretten kjennes tyngre ut enn en vanlig, så både kjennes det ganske greit ut. Man kjenner at man trekker ned "røyk", at nikotinsuget blir tilfredsstilt og man kan til og med blåse røykringer...  :-)

Men må jo si at jeg ikke tror at de elektroniske sigarettene vil hjelpe å slutte å røyke. Men det interessante er at man røyker de på en annen måte.
Med det mener jeg at når jeg tar meg en vanlig sigarett, så røyker jeg gjerne opp hele når jeg først er i gang. Mens jeg, med de elektroniske sigarettene, tar ett trekk eller to og legger den vekk. På den måten røyker jeg ikke like mye som før, og jeg slipper selvfølgelig unna all tjære og annet som den vanlige sigaretten fører med seg. Også lukter det ikke dårlig heller....  :-)

Min konklusjon så langt er at selv om jeg ikke tror det hjelper meg å slutte, så røyker jeg hvertfall mindre med den elektroniske sigaretten. Og dermed sparer jeg både penger og ikke minst helsen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar