tirsdag 18. oktober 2011

Mikrojobber

En liten oppdatering på mikro-jobb fronten. Overførte penger fra shoppanel igjen. Har til sammen tjent 150 kroner på forskjellige spørreundersøkelser. Ikke den store summen, og jeg tør hvertfall ikke tenke på timelønnen. Men alle monner drar....  :-)

Ellers har jeg tjent 18 dollar på A.W.Surveys , men trenger 22 dollar til for å få utbetaling da de har en grense på 50 dollar.

ADMimsy kontoen min er nå oppe på "fantastiske" 3 dollar!!!  Trenger "bare" 12 dollar til før jeg kan cashe ut der også.

Trenger vel ikke å nevne at summene ikke er så store, men når jeg tenker på hvor lite det koster meg å trykke på reklamelinkene, mens jeg leser aviser eller surfer på nettet, så skal jeg ikke klage.

Holder på med ett par andre mikrojobb-prosjekter, men tenke jeg skulle prøve dem ut litt mer før jeg skriver om dem i bloggen min.

6 kommentarer:

  1. Prøver du ut den norske nykommeren Mikrojobb.no?

    SvarSlett
  2. Nei, har ikke gjort det ennå, men skal ta en titt. Har du noen erfaringer med denne siden???

    SvarSlett
  3. Den er helt ny (et par uker gammel eller noe sånt). Har satt inn et par annonser og har kjøpt en gang. Ser bra ut hittil :) Men kanskje litt dyrt for de større beløpene (Tar 20% av inntekten).

    SvarSlett
  4. Ja, du kan jo feks prøve å selge litt annonseplass her på bloggen din. Mange som har brukt www.mikrojobb.no til det hittil:)

    SvarSlett
  5. Takk for fine tilbakemeldinger. Skal sette meg ned og prøve dette... :-)

    SvarSlett
  6. Ja, prøv oss gjerne ut. Våre mest populære jobber er salg av lenker og annonser på blogger :)

    Mvh
    Per, Mikrojobb

    SvarSlett