torsdag 9. februar 2012

AdMimsy

Tenkte jeg skulle komme med en oppdatering på mikrojobb-fronten. Der jeg har hatt best inntjening er på shoppanel.net . Tikker stadig inn undersøkelser som jeg kan besvare derfra. Pengesummene er ikke store, men er et greit tidsfordriv.  Det jeg liker med shoppanel.net er at de betaler cash, og ikke med gavekort etc.
Når det gjelder AdMimsy så går ting litt tregere. Betalingen pr. sette reklame er ikke den helt store. Men registrerer at det har blitt litt flere reklamer å se på, sånn at inntjeningen blir litt større.
Det som derimot er litt gledelig er at jeg har fått noen av mine venner til å bruke AdMimsy, sånn at jeg får en liten sum for hver reklame de ser på i tillegg.
Den siste siden jeg er innom regelmessig er A.W.Surveys . Dette er også en spørreundersøkelse-side. Her er betalingen pr. undersøkelse grei, men det er ikke så mange av dem. Har en fast undersøkelse hver måned som betales med 1 dollar. I tillegg kommer det en og annen slengende innimellom.
Igjen, dette er ett greit tidsfordriv når jeg er på nett allikevel så hvorfor ikke...

Status for mine mikrojobber pr. dags dato er som følger:

Shoppanel.net     193 kroner
AdMimsy            6,148 dollar
A.W.Surveys      22 dollar

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar